Новини

В Рожищах затвердили Програму підтримки ідей жителів міста

Вт, 14.01.20

100 тис. грн. – таку суму передбачили посадовці Рожищенської міської ради на реалізацію затвердженої нещодавно Програми підтримки ідей жителів міста Рожище на 2020-2021 роки.

В рамках документу заплановано  реалізація Конкурсу міні-грантів для вирішення проблем місцевого значення та організація тематичних тренінгів для активних рожищан.

Щодо Конкурсу міні-грантів, то з моменту, коли його буде оголошено, подавати свої ідеї зможуть як місцеві громадські організації, так й ініціативні групи рожищан. Пріоритетними напрямками майбутніх ініціатив стануть: благоустрій міського простору; покращення умов проживання та доступності людей з інвалідністю; організація дозвілля; покращення екологічної ситуації; збереження історико-культурної спадщини територіальної громади; впровадження енергозберігаючих заходів; підтримка та розвиток освітніх, культурних і творчих ініціатив.

«Минулого року Волинський Інститут Права реалізовував в Рожищах проект щодо вдосконалення співпраці між владою та громадським сектором. Під час різного роду обговорень ми виступили з пропозицією розробки та затвердження Програми підтримки ініціатив мешканців міста. Рада, що влада прислухалася до цієї ідеї. Переконана, що реалізація такої Програми не лише покращить співпрацю між владою та громадськими активістами, а й наповнить Рожище новими цікавими та потрібними громадськими ініціативами», - вважає одна із співавторів Програми підтримки ідей жителів міста Рожище на 2020-2021 роки, керівниця «Волинського Інституту Права» Ірина Гайдучик.

Довідково:

Заходи щодо написання  Програми відбулися в рамках проекту «Запровадження практики взаємодії та співпраці влади та ІГС», що реалізовує ГО «Волинський Інститут Права» за підтримки Програми розвитку ООН в Україні та Міністерства закордонних справ Данії.

Новини

Поговоримо про важливе
Пт, 03.07.20
Поговоримо про важливе

Можливо ви не прочитаєте більше першого абзацу, але поговоримо про інструменти громадської участі.

Як у Смідинській громаді працюють над вдосконаленням антикорупційної політики
Ср, 01.07.20
Як у Смідинській громаді працюють над вдосконаленням антикорупційної політики

Смідинська громада – наразі єдина волинська ОТГ, де затверджено антикорупційну програму.

Тренінги під час карантину – зроблено!
Пт, 12.06.20
Тренінги під час карантину – зроблено!

Матеріал про тренінги для мешканців Головненської та Вишнівської ОТГ

Оголошено конкурс підтримки розвитку потенціалу жіночих правозахисних організацій
Чт, 28.05.20
Оголошено конкурс підтримки розвитку потенціалу жіночих правозахисних організацій

Протягом травня-червня 2020 Західний МРЦ проводить конкурсний відбір жіночих правозахисних організацій для надання підтримки у розвитку їхнього потенціалу

Волинський Інститут Права: поширюємо інформацію, а не вірус
Ср, 22.04.20
Волинський Інститут Права: поширюємо інформацію, а не вірус

Карантин вплинув та те, що чимало активних громадських організацій в Україні тимчасово перепрофілювали свою діяльність і тепер займаються протидією поширення коронавірусу або зменшенням негативного впливу самоізоляції спричиненою COVID-19.

Статут та Положення – непотрібна нудота чи життєва необхідність?
Пт, 13.03.20
Статут та Положення – непотрібна нудота чи життєва необхідність?

З метою підвищення рівня впливу мешканців громади на процеси прийняття владних рішень, у Закарпатській, Донецькій, Полтавській, Вінницькій та Волинській областях реалізовувався проєкт «Маємо вплив в регіонах»

У волинських громадах говорили про те, як активізувати молодь
Пт, 28.02.20
У волинських громадах говорили про те, як активізувати молодь

тренінги «Мої права та обов'язки в громаді, де я живу» для школярів волинських ОТГ, які відбулися у січні-лютому цього року, – це не лише актуальна та потрібна ініціатива, а й гарна практика, яку варто продовжувати.

Учні волинських громад запропонували своє бачення шкільної реформи
Ср, 26.02.20
Учні волинських громад запропонували своє бачення шкільної реформи

3 та 14 лютого у цих волинських громадах відбулися дискусійні клуби «Реформи у моїй школі. Якими я їх бачу».