Анонси
Оголошення про закупівлю меблів
Пт, 26.05.23Громадська організація «Волинський Інститут Права» в рамках проєкту, який здійснюється Міністерством молоді та спорту України, Всеукраїнським молодіжним центром, Центр "Ейдос" у рамках проєктів ПРООН в Україні «Підтримка громадянського суспільства та молоді» та «Сприяння безпеці людини в Україні через реагування на багатовимірну кризу, спричинену війною» за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії та Уряду Японії, оголошує тендер на залучення надавачів послуг для закупівлі та доставки офісного та медіа обладнання, оргтехніки та меблів в рамках проведення п’ятиденного молодіжного обміну, який відбудеться у Нововолинській громаді Волинської області.
Перелік необхідних товарів та обладнання:
- Презентаційна стійка Walfix для телевізора - 1 шт.
- Шафа для документів ШД-1 (600x350x1800) Дуб Сонома - 6 шт.
- Стелаж Halmar Narvik Reg-2 (600х320х1480) Дуб сонома - 4 шт.
- Ролети віконні в асортименті - 7 шт.
- Кухня Грейд МС Ідея КРАФТ 1.4 метри - 1 шт.
- WiFi-камера відеоспостереження TP-Link Tapo C200 дротова - 2 шт.
- Мікрохвильова піч BEKO 20л, мех. керув., 700Вт, чорного кольору - 1 шт.
- Розкладний стіл LOFT ONE Office+ (1000х500мм) - 4шт.
Вимоги до учасників тендеру та закупівлі:
- Обладнання та оргтехніка повинні відповідати якісним характеристикам.
- Поставка здійснюється за адресою Покупця, а саме: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Дружби 17.
- Транспортні послуги з поставки та усі інші витрати, що пов’язані з процесом доставки обладнання та оргтехніки на адресу поставки, входять у їх ціну.
- Завантаження здійснюється постачальником та входить в ціну обладнання та оргтехніки.
- Постачальник несе всі ризики втрати або ушкодження товарів, а також усі витрати по відношенню до товарів, до моменту його постачання в узгоджений пункт призначення та підписання Покупцем відповідної видаткової накладної.
- Упаковка (тара), у якій відвантажується обладнання та оргтехніка, має відповідати встановленим в Україні стандартам або технічним умовам і забезпечувати, за умови належного поводження з вантажем, їх схоронність під час транспортування та збереження.
- Вартість тари та упаковки входить в ціну.
- Постачальник гарантує, що обладнання та оргтехніка, які підлягають постачанню належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових справ у відношенні вищевказаного обладнання та оргтехніки не порушено.
- Розрахунок безготівковий. Не працюємо з банками, які знаходяться під санкціями.
Для участі в тендері необхідно надати:
- Реєстраційні документи організації чи фізичної особи-підприємця, на яку буде здійснюватися оплата послуг (свідоцтво/виписка про державну реєстрацію, та свідоцтво платників ЄП/витяг з реєстру платників ЄП).
- Лист зацікавленості з описом наданих додатків.
- Контакти (адреса, телефон, електронна пошта).
- Цінову пропозицію.
Терміни надання пропозиції: до 04 червня 2023 року включно.
Пропозиції з комплектом документів потрібно надсилати з темою листа «Закупівля офісного і медіа обладнання та оргтехніки» на e-mail: bogdanakravchyk@gmail.com.
В разі додаткових запитань контактна особа – Медина Павло, 0633918912.